داروهای مسکن را فراموش کنید،باقلا بخورید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 16 / 3 / 1393
بازدید : 487
نویسنده : sharef zadeh

 افراد بایستی بدانند که بیشتر داروهای ضد کلسترول ضد التهاب و ضد دیابت باک فولات بدن را به شدت خالی میکنند و برای جبران آن ها باید به مواد غذایی رو اورد. 

بررسی ها نشان می دهند، برخی از ویتامین ها همچون ویتامین ب کمپلکس شدت علائم افسردگی را کم کرده و در بین خانواده های ویتامین B و ویتامین های B6،B12 بیشترین کمک را به بهبود عملکرد سلول های مغزی دارند و برای رفع خستگی های روزمره به ویژه برای کارمندان بسیار پر فایده است ومی اید. باقلا در تسکین دردهای بدن نقش زیادی دارد و کاهش دهنده درد نیز به حساب می آید.

گفتنی است، مناسب تر این است که چغندر و باقلا را بجوشانید و به مدت طولانی نگذارید بپزد به دلیل اینکه حرارت طولانی مدت حدود 40 درصد فولات آن را از بین می برد و ساده ترین روش برای مصرف آن این است که ان را رنده کرده و در سالاد بریزید 
 
نتایج مطالعات نشان می دهند، باقلا در خانواده حبوبات جای می ‌گیرد و به عنوان یکی از منابع غذایی فیبر و پروتئین شناخته شده است. در 100 گرم باقلا، 26 گرم پروتئین وجود دارد و می ‌توان گفت که خوردن این ماده غذایی نیز به تامین پروتئین مورد نیاز بدن کمک می‌ کند و برطرف کننده خستگی نیز به حساب می اید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 225
بازدید هفته : 706
بازدید ماه : 2329
بازدید کل : 1078990
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com